جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

دریافت و ارسال کالا جهت خدمات گارانتی

نحوه دریافت و ارسال مجدد کالا همواره به انتخاب مشتری بوده و این امر بر اساس نیاز و ترجیح آنها تعیین می‌شود. مشتریانی که تمایل دارند کالای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند، می‌توانند از روش‌های مختلف ارسال استفاده کنند. سرعت عمل و رفع نقص کالا های مرجوعی در دستور کار کارشناسان فنی کی دی تی پیش از هر اقدام دیگری قرار گرفته است.

مراحل دریافت و ارسال مجدد کالا برای متقاضی

مراحل دریافت و ارسال مجدد کالا عبارتند از:

  1. پر کردن و ارسال فرم درخواست توسط متقاضی. (اختیاری)
  2. همکاران ما اطلاعات کالاهای ارسالی را بررسی نموده و ممکن است برای پرس و جو در مورد جزئیات بیشتر و بررسی آسیب با شما تماس بگیرند.
  3. ارسال اقلام مورد نظر به آدرسی که تیم ما مشخص کرده است.
  4. کالای مربوطه پس از دریافت در بخش مربوطه ثبت شده و پیامکی حاوی شماره رسید برای مشتری ارسال می گردد.
  5. پس از بررسی کالا در بخش مربوطه مجددا پیامکی حاوی رفع نقص، تعمیر و یا تایید انصراف از خرید برای مشتری ارسال می گردد.
  6. تعیین وضعیت کالا در پایان بررسی توسط پیامک سوم به مشتری ابلاغ می گردد.
 
 

 

 

یادآوری

  • در کلیه مراحل فوق مشتری شخصا می تواند با مراجعه به لینک از وضعیت کالای مرجوعی خود اطلاع پیدا کند.
  • ارجاع کالا تا قبل از ساعت 12 ظهر و بهره مندی از شرایط گارانتی برای مشتریان تهرانی در همان روز صورت می پذیرد.
  • زمان رفع نقص کالا برای مشتریان شهرستان از 12 ساعت تا حداکثر 24 ساعت از زمان دریافت کالا توسط شرکت در نظر گرفته شده است.

روش های ارسال کالا برای مشتری

این مجموعه با ارائه گزینه‌های متنوع ارسال، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را مطابق با نیازهای مشتریان ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که کالا ها در سریع‌ترین زمان و با بهترین شرایط به دست آنها برسند.

روش های ارسال کالا عبارتند از:

  • تیپاکس: مناسب برای ارسال به شهرستان‌ها و تحویل سریع.
  • باربری: مناسب برای ارسال به شهرستان‌ها و حمل بارهای سنگین و حجیم.
  • ترمینال‌های مسافربری:  شامل ترمینال‌های غرب، آرژانتین، جنوب و شرق، که ویژه ارسال به شهرستان‌ها هستند.
  • هواپیمایی: مناسب برای ارسال سریع، البته نیازمند هماهنگی با جدول زمان‌بندی پروازها است.

یادآوری

  • مشتریان تهرانی و عزیزانی که به صورت حضوری مراجعه می کنند، پذیرایی شده و کالای مورد نظر پس از آماده شدن به ایشان تقدیم می گردد.
  • هزینه ارسال کالا جهت خدمات گارانتی تا یک ماه پس از خرید بعهده شرکت و پس از آن بعهده مشتری می باشد.