
زمان تحویل کالا به مشتریان:
- شهرستان ها: حداکثر زمان دریافت کالا برای این استانها سه روز کاری میباشد.
- تهران: مشتریان تهرانی میتوانند پس از تأیید و ثبت درخواست تا قبل از ساعت 16 عصر، کالای خود را در همان روز از طریق پیک دریافت نمایند.
ساعات تحویل کالا از بخش گارانتی و خدمات پس از فروش کیدیتی به انواع کالا رسان به شرح زیر است:
کیدیتی در روزهای تعطیل رسمی هیچگونه پاسخگویی، سرویس خدمات، و ارسال بار ندارد. لطفاً در برنامهریزیهای خود این نکته را مد نظر داشته باشید.
دریافت اطلاعات بار: پس از ارسال بار، میتوانید با شماره های - 09368756455 74347-021 تماس گرفته و اطلاعات بار (شماره بارنامه) را دریافت نمایید. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه اطلاعات مورد نیاز شما میباشد.
سایت کاوش داده پردازان: - با مراجعه به سایت کاوش داده پردازان به نشانی kdt.ir و استفاده از منوی "پیگیری درخواست" میتوانید از آخرین وضعیت کالای خود آگاه شوید. - در این بخش میتوانید با وارد کردن شماره بارنامه، مکان و وضعیت فعلی کالای خود را مشاهده کنید.