از آن جا که این شرکت پروژه محور می باشد ، در تمامی شهر ها همکارانی به صورت قراردادی و یا پیمانی با مجموعه فعالیت دارند .
در قسمت درخواست نمایندگی به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) رفته و درخواست خود را به همراه مدارک ارسال نمایید . این قسمت توسط مدیر فروش چک شده و با شما تماس گرفته خواهد شد .
این شرکت دوربین ، ان وی آر ، سوئیچ های POE و معمولی ، کابل شبکه ، پچ کورد و برخی از قطعات پسیو را در سبد محصولی خود دارد که این محصولات در همین سایت قابل مشاهده می باشد .
باید درخواست خود را روی سربرگ شرکت نوشته و آن را در اختیار کارشناسان فروش قرار دهید تا لیست قیمت محصولات را در اختیارتان قرار دهند .
همکارانی که اعتبار و اسناد ضمانت در اختیار حسابداری دارند می توانند به صورت روال عادی کار کنند و همچنین همکارانی که معرف داشته باشند می توانند به این روال همکاری انجام دهند و در غیر این صورت روال به صورت نقدی می باشد.لازم به ذکر است این روال متناسب با شرایط اقتصادی ممکن است تغییر پیدا کند .
ثبت پروژه فقط و فقط در داخل وب سایت به لینک ذیل ( بر روی این متن کلیک کنید ) امکان پذیر می باشد و در صورت بروز مشکل در وب سایت از طریق کارشناسان فروش در فرم تهیه شده میتوان پروژه های خود را رجیستر نمایید .
تمامی پروژه های موفق را می توان از قسمت درباره ما در داخل وب سایت به نشانی WWW.KDT.IR مشاهده کرد .
در صورتی که آن محصول سوئیچ و یا NVR باشد ماکزیمم یک ماه تولید میشوند و در صورتی که دوربین مدار بسته باشد ماکزیمم دو ماه تولید میشوند . لازم به ذکر است که اگر این محصول توقف در تولید شده باشد ، مدل های جایگزین آن به شما پیشنهاد میگردد .
تمامی محصولات کی دی تی ایران کد مخصوص خود را دارند که این ایران کد ها در بالای هر محصول در وب سایت ، کنار هر محصول در لیست قیمت ، قابل دسترسی می باشد ، همچنین ایران کد ها در خود سایت WWW.IRANCODE.IR قابل رویت می باشد .
شرکت کی دی تی در سامانه دولت حضور فعال داشته و می توانید تمامی نیاز های خود را در سامانه قرار دهید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود .
خیر . برای گرفتن موجودی باید با کارشناسان فروش هماهنگی های لازم را انجام دهید .
بله ، شما میتوانید به طور مستقیم از شرکت خریدتان را انجام دهید ، به دلیل اینکه قیمتی که نماینده به شما میدهد پایین تر از قیمت مستقیم خود شرکت می باشد .
اگر تحویل حضوری باشد ، ظرف ماکزیمم یک ساعت گارانتی شما تعمیر خواهد شد و اگر به صورت غیر حضوری باشد ماکزیمم ۴۸ ساعت اجناس گارانتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت .
تا حدالامکان کالای ارسالی مورد بررسی قرار گرفته و یا تعمیر می شود و یا با مورد مشابه روز با ما به التفاوت هزینه تعویض میگردد .
بستگی به مشکل بوجود آمده در کالای خریداری شده ، هزینه تعمیر متفاوت است . بخش گارانتی ابتدا مشکل را بررسی کرده و اعلام هزینه می نمایند و در صورت موافقت فرستنده تعمیر خواهد شد .
خیر ، کالاهای خریداری شده از کی دی تی به هیچ عنوان منوط به ارسال توسط واحد گارانتی نیست و می توانید مستقیما آن را ارسال نمایید و پیگیری های لازم را از واحد گارانتی اخذ نمایید .
همکارانی که سابقه ی خرید از مجموعه کی دی تی را دارند می توانند قبل از ارسال اجناس معیوب و گارانتی خود ، کالای نو را از واحد گارانتی دریافت نمایند ، سپس اجناس گارانتی را ارسال نمایند .
کالاهای داغی می بایست ظرف مدت حداکثر ۱۵ روز به بخش گارانتی تحویل داده شود .
هزینه حمل و نقل بابت گارانتی در ماه اول خرید محصول به عهده کی دی تی و پس از آن بر عهده خریدار است .
در صورت تعویض قطعه ، فقط و فقط آن قطعه تعویض شده به مدت ۶ ماه دارای گارانتی است .
بله ، هر کالای خریداری شده که فقط برند کی دی تی ( KDT ) روی آن حک شده باشد بدون کارتن و متعلقات شامل گارانتی می باشد .
چون اطلاعات و سوابق خرید از روی کد گارانتی مشخص می شود ، در صورت نبود این کد ، کالای شما فاقد گارانتی شناخته شده و با هزینه ی جداگانه گارانتی خواهد گردید .
ابتدا واحد پذیرش کالا را تحویل گرفته و در CRM ثبت می نماید ، بلافاصله پیامکی از سمت واحد پذیرش مبنی بر دریافت این کالا به شما ارسال خواهد شد . سپس واحد پذیرش با مشتری تماس گرفته و مشکل کالای ارسالی را ثبت و آن را به واحد فنی ارجاع می دهد . واحد فنی مشکل بوجود آمده را بررسی خواهد کرد و در CRM ثبت خواهد کرد . بلا فاصله پیامکی ازسمت واحد فنی برای شما ارسال خواهد شد و وضعیت کالای گارانتی را اعلام خواهد کرد . سپس آن را به واحد انبار جهت ارسال کالا تحویل داده و پیامکی مبنی بر نحوه ارسال کالا دریافت خواهید کرد .
گارانتی طلایی یا همان گارانتی ۵ ساله کی دی تی می باشد که دوربین های تحت شبکه سری smart titanum خود را تحت پوشش قرار می دهد.
گارانتی پلاتینیوم یا همان گارانتی ۳ ساله ی کی دی تی می باشد که سوئیچ های سری پلاتینیوم خود را تحت پوشش قرار میدهد .
گارانتی نقره ای یا همان گارانتی ۲ ساله می باشد که NVR ها و دوربین های سری smart ecoline را تحت پوشش خود قرار میدهد .
کی دی تی این تضمین را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات خریداری شده حتی در صورت آبخوردگی ، ضربه دیدگی ، زنگ زدگی و سایر اتفاقات و صدمات گارانتی میکند و به نوعی گارانتی کی دی تی بیمه شده می باشد .
از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر
۱) اتصالات فیزیکی از قبیل سوکتها ، کابلها ، برق رسانی به تجهیزات ، رابط صحیح بین تجهیزات به لحاظ پهنای باند(۱۰/۱۰۰/۱۰۰۰ Mbps) را بازدید نمایید.پورتهای شبکه در رکوردرهای “کی دی تی” از پهنای باند ۱۰۰۰ Mbps پشتیبانی میکند ، بدیهیست پورت NVR در صورت اتصال به پورت ۱۰۰۰Mbps در سوییچ ، بالاترین پهنای باند را در اختیار شما قرار میدهد .
۲)اگر در طراحی شبکه از چندین سوییچ استفاده میکنید ، در نظر داشته باشید توپولوژی استار مناسبترین روش برای اتصال سوییچ ها به یکدیگرند .
۳)تمام تجهیزات متصل به شبکه را از نظر متفاوت بودن ip (در عین یکسان بودن IPRange ) بررسی نمایید تا از عدم “IP conflict” مطمئن شوید .
۴) در هنگام تنظیم کردن دوربینها روی دستگاه NVR از وارد کردن شناسه و رمز به طور صحیح اطمینان حاصل نمایید .
۵)دوربین نیز مانند دیگر تجهیزات باید با توجه به شرایط و محدودیتهای پروژه تنظیم شود و تنظیمات پیش فرض لزوما همیشه بهترین تنظیم به شمار نمیروند .
۶)در شبکه های سازمانی و شبکه های حفاظت شده ، ممکن است پورت هایی که تجهیزات مدار بسته به وسیله ی انها با هم ارتباط برقرار میکنند بسته باشد ، پس از بررسی در صورت بسته بودن پورتها ، از ادمین شبکه بخواهید پورتهای مربوطه را برای شما باز نماید .
۷)در صورت اتصال دوربین یا nvr خود به کامپیوتر از خاموش بودن فایر وال و آنتی ویروس مطمئن شوید .
ابتدا از اتصال فیزیکی صحیح بین تجهیزات شبکه اطمینان حاصل فرماییدا.گر برند دوربین و دستگاه NVR یکسان نباشد ، باید از پروتکل Onvif برای اضافه کردن دوربین استفاده شود . در چنین شرایطی باید از قبل ، ip دوربین و NVR در یک رنج تنظیم شده باشد.
با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آنرا از لیست موجود انتخاب کرده و آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید . اگر صفحه ی ورود نمایش داده میشود اما با وارد کردن نام کاربری و پسوورد با پیام خطا مواجه میشوید ، باید روی دکمه ی دانلود کلیک کرده و فایل دانلود شده را نصب نمایید (هنگام نصب internet explorer خود را ببندید) مجددا بروزر خود را باز نموده و از پایین صفحه گزینه ی “allow” را بزنید.
با استفاده از نرم افزار” KDT PRO Device Manager” دستگاه مورد نظر خود را جستجو کنید ،سپس آیپی آنرا روی Internet explorer باز کنید و اگر صفحه ی ورود نمایش داده نمیشود ، ابتدا در CMD آیپی دستگاه را Ping کنید ، اگر پاسخی دریافت نکردید از کنترل پنل وارد تنظیمات کارت شبکه خود شوید و در قسمت TCP/IPV4 آیپی را در رنج دستگاه تنظیم نمایید.
از منوی اصلی وارد قسمت آلارم شده و از یالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید . فعال کردن را انتخاب نمایید. وارد گزینه ی عکس العمل شده و گزینه ی ضبط کانالها را فعال کنید.دقت نمایید که در هر مرحله جهت اعمال تغییرات گزینه ی ذخیره را بزنید.از منوی اصلی وارد دوربین شده سپس به منوی تنظیمات ظبط رفته و از بالا دوربین مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه ویرایش وارد جدول زمان بندی شوید ، زمان ضبط (روز و ساعات مورد نظر) برای “تشخیص حرکت” را به دقت انتخاب کرده و گزینه ی حرکت را فعال کنید.گزینه ی ذخیره را در هر دو پنجره بزنید.
از منو ی اصلی وارد شبکه و قسمت انتقال تصویر شوید ، انتقال تصویر را فعال کرده و ذخیره نمایید ، پس از چند دقیقه باید در مقابل وضعیت فعلی ، کلمه ی “متصل” نمایش داده شود . اگرNVR شما دارای دو پورت شبکه میباشد دقت کنید در تنظیمات شبکه باید در قسمتDefault route پورتی را انتخاب کنید که روی آن ، شبکه دارای اینترنت میباشد.
با توجه به اینکه دستگاه شما از فرمت فشرده سازی H265 پشتیبانی نمیکند باید با استفاده از اینترنت اکسپورر وارد تنظیمات دوربین شوید ، در قسمت تنظیمات ویدیو ، فشرده سازی دوربین را از H265 به H264 در هر دو جریان اصلی و فرعی تغییر داده و ذخیره نمایید ؟
این پیام زمانی نمایش داده میشود که نام کاربری و گذرواژه به درستی وارد نشده باشد . در قسمت تنظیمان کانال ، در مقابل دوربین روی گزینه ی ویرایش کلیک کرده و نام کاربری و گذرواژه را دوباره و با دقت وارد نموده و سپس تایید نمایید .
برای اجرای فایل پشتیبان با فرمت (Avi و Dav) از نرم افزار Backup player KDT استفاده نمایید . این نرم افزار در قسمت دانلود وب سایت www.KDT.ir قابل دریافت میباشد .
این مشکل زمانی اتفاق می افتد که پهنای باند شبکه پاسخگوی نیاز دوربینها برای انتقال تصاویر نیست و علت آن اغلب یا تنظیمات نادرست نرم افزاری (مانند بالا بردن غیر استاندارد Bit Rate دوربین و عدم تناسب آن با فریم و رزولیشن) یا طراحی نادرست شبکه و اتصالات آن (مانند اتصال پورت شبکه ی NVR به پورت Mbps)100( سوویچ که باعث کاهش ۱۰ برابری پهنای باند NVRنسبت به اتصال ۱۰۰۰ Mbps میشود)
از اتصال سیستم خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید .
به دلیل تنوع محصولات و استفاده راحت تر کاربر از وب سایت ، نرم افزارهای محصولاتی که تولیدشان متوقف شده است را از روی وب سایت برداشته ایم . در صورت نیاز میتوانید با بخش پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید .
در بالای وب سایت و در منو ها قسمت دانلود ها موجود است و با کلیک در آن قسمت میتوانید به بخشهای مورد نظر متصل شوید .
برای دریافت کاتالوگ کلی محصولات به صورت فایل PDF ، درخواست خود را به ایمیل SOCIAL@KDT.IR با موضوع کاتالوگ ارسال فرمایید . کاتالوگ مذبور در کوتاهترین زمان برای شما ارسال خواهد شد .